Kadaka tee 42a, Tallinn
Teine korrus, tuba №208
Info: +372 58 372 999
Tugi: +372 55 188 70
info@webdesign.ee
Skype: Webdesign.ee support

Kodulehe konversioon

Kodulehe konversioon on mis tahes internetiressursi äärmiselt oluline näitaja, mis määrab selle efektiivsuse.

Kodulehe konversioon

КSeda iseloomustab kodulehe külastajate ja aktiivseks kliendiks saanud teenusekasutajate suhe. Minimaalseks normaalseks konversiooniks on hakatud lugema üheprotsendilist näitajat, kui igast sajast külastajast üks teostab mõnd Kodulehe konversioonsihttegevust. Et kodulehe konversioon efektiivsus saavutaks hea taseme ja arendamis- ning toetamiskulud ei jookseks tühja, on hädavajalik targalt jälgida selle seisundit. Internetilehekülgede konversiooni mõjutavad tegurid on järgmised:

  • Ressursi tehniline seisund

Kodulehe töövõime on kodulehe eduka töö kõige tähtsam tegur. Iga lehekülg peab kiiresti kuvanduma ja korralikult töötama. Internetiressursside külastajad ei armasta kaua oodata ja seepärast lahkuvad tihti kodulehtedelt, ära ootamata lehekülje kuvamist. Peale selle tuleb arvestada erinevate brauserite ja monitorimudelite iseärasustega, kuid koduleht peab igal juhul korrektselt kuvanduma.

  • Sisu

Ressursi sisu on tähtsuselt järgmine aspekt. Siia võib arvata mitmekesise tekstilise ja multimeedialise sisu. Potentsiaalsele kliendile pakutav info peab olema esitatud võimalikult kergesti kättesaadavas ja arusaadavas vormis: hea keelekasutusega, lakooniliselt ja struktureeritult. Väiksed videoklipid ja selgitavad kujutised tõstavad kodulehe efektiivsust, tuues sisse meelelahutuselemendi.

  • Disain

ВSuurt rolli mängib internetilehekülje visuaalne tajumine. Värvigamma, kirjastiil, erinevad graafilised elemendid – neid näeb kodulehe külastaja esimese asjana. Just seepärast peab disain esimesest pilgust looma õige meeleolu, viies kodulehe üldise temaatika ja staatuse külastajateni.

  • Kasutusmugavus

Selle terminiga tähistatakse kodulehe kasutamise mugavust. Menüü struktuur, paneelide paigutus, kõikvõimalikud lisad ja kalkulaatorid – kõik need komponendid peavad hea seisma selle eest, et potentsiaalsel kliendil oleks mugav infot otsida, tellimusi esitada ja neid vormistada.

Eelpool kirjeldatud tegurite kõrval mängib hea konversiooni saavutamisel tähtsat rolli külastaja usaldus internetiressursi vastu. Kodulehe töökindlus ja heasoovlik suhtumine klientidesse mõjutab äärmiselt positiivselt kodulehe efektiivsust ja meelitab rohkem inimesi ligi.